Procesoptimering sætter din organisation i stand til at udføre sit arbejde på en mere hensigtsmæssig måde – ofte ved at bringe ny teknologi i spil.
Ved at fokusere på hvordan organisationen eksekverer i samspillet mellem kunder, medarbejdere og teknologi, understøtter procesoptimering de forretningsmæssige mål og strategier, og styrker organisationens evne til at agere i markedet. Set ud fra et rent operationelt synspunkt sætter procesoptimering din organisation i stand til at arbejde mere effektivt og produktivt.
Procesinitiativer kan blive iværksat som følge af en erkendelse af at specifikke områder er nødlidende, for eksempel grundet svigtende effektivitet, kvalitets-problemer, compliance-problemer, mv.
Andre procesinitiativer bliver sat i søen for at realisere helt nye forretningsmuligheder:
- En virksomhed, der første gang åbner en Webshop, har brug for kommercielle processer, der understøtter nye måder at tænke salg, lager, distribution og pengestrømme på
- En organisation, der begynder at arbejde med Robotic Process Automation (RPA), skal have processer på plads for identifikation og optimering af RPA-kandidater, opsætning og vedligehold af robotter, mv.
Kontakt mig, og lad os tage en snak om, hvordan et procesfokus kan gavne din organisation.
Process excellence – ting vi kunne snakke om
- Procesoptimering og effektivisering
- Digitalisering
- Introduktion af ny teknologi og nye løsninger
- Bedre udnyttelse af eksisterende teknologi og løsninger
- Procesdesign-/redesign
- Best Practise inspiration
- Automatisering
- Standardisering